E.ΠΑ.Μ

Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Προφητεία 2012: Τι μας περιμένει ως τον Δεκέμβρη!



Η προφητεία για το 2012 δεν είναι καινούργια. ΄Εχει πάνω κάτω ηλικία 800 ετών και εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε κάποιο κείμενο που έγραψε ο Ιησουΐτης μοναχός Σεμπαστιάνο Φιμπονάτσι, σε κάποιο μεσαιωνικό μοναστήρι της Ιταλίας. Τι λέει όμως αυτή η περίφημη....


«Προφητεία 2012»; Η «Προφητεία 2012» αρχίζει με την ημερομηνία 30 Απριλίου 1945. Είναι τότε που κατά τον Φιπονάτσι θα πεθάνει το «Θηρίο». ΄Όπως πιθανόν να θυμάστε στις 30 Απριλίου του 1945, αυτοκτόνησε ο Αδόλφος Χίτλερ. Ο Φιμπονάτσι συνδέει τη ημερομηνία του θανάτου του «Θηρίου» με την ημερομηνία της σύλληψης του «Άλλου», όπως το αποκαλεί. Αν το «Άλλο» και γενιά του «συνελήφθη» στις 30 Απριλίου 1945, τότε αυτός ο «Άλλος», αν επρόκειτο για άνθρωπο και η κύηση ήταν κανονική, θα πρέπει να γεννήθηκε, από τα τέλη Δεκεμβρίου του 1945, μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου του 1946.

Η «βασιλεία» του «Άλλου» μέσα από πολλές καταστροφές που προβλέπονται με μεγάλη ακρίβεια, όπως αυτή του «Άψινθου», δηλαδή του Τσέρνομπιλ, το1986, διαρκεί μέχρι τα τέλη του αιώνα, δηλαδή μέχρι το τέλος του 1999, οπότε ο «Άλλος» παραδίδει τα σκήπτρα στη γενιά του.

Ο Φιμπονάτσι δεν διευκρινίζει αν ο «Άλλος» είναι «καλός» ή «κακός», ούτε τι ακριβώς ρόλο θα παίξει πέρα από τη «πάλη με τον Χρόνο», και το ότι θα δημιουργήσει μια στρατιά Αγγέλων που θα πολεμήσουν με τους Δαίμονες, ανθρώπους που θα ζουν ανάμεσά μας, αλλά που στην πραγματικότητα θα είναι κάτι άλλο, πέρα από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας. Άγγελοι και Δαίμονες, με τη μορφή καθημερινών ανθρώπων, που θα πάρουν μέρος στον Τελευταίο Πόλεμο, ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Για το 2008, ο Φιμπονάτσι προφητεύει τη «Μεγάλη Καταστροφή», που θα σημαδευτεί με την έλευση του «Μαύρου» στην ηγεσία της «Νέας Ρώμης». Αν η «Μεγάλη Καταστροφή» είναι το οικονομικό τσουνάμι, που έχει πλήξει ολόκληρο τον κόσμο και αν ο «Μαύρος» δεν είναι άλλος από τον Μπαράκ Ομπάμα, τότε ο Φιμπονάτσι θα έχει κάνει πάλι διάνα. Ούτε για τον «Μαύρο» ο Φιμπονάτσι διευκρινίζει αν θα είναι «καλός» ή «κακός» και τι ρόλο θα παίξει στην έκβαση του Τελευταίου Πολέμου.

Για το 2012 ο Φιμπονάτσι δεν προβλέπει το Τέλος του Κόσμου. Προβλέπει όμως την αρχή της περιόδου της Αποκάλυψης, που η έναρξή της θα σημαδευτεί με ένα μεγάλο γεγονός. Κατά τον Φιμπονάτσι, από το έτος 2012, θα μπούμε στην «βασιλεία» του Ιωάννη, δηλαδή, κατά πολλούς, στο βιβλίο της Αποκάλυψης. Ο κόσμος δεν θα καταστραφεί, αλλά, για να το πούμε πιο λαϊκά, θα έρθουν τα πάνω-κάτω.

Για το τέλος της «προφητείας» του ο Φιμπονάτσι παραθέτει αυτούσιο το τέλος της Αποκάλυψης του Ιωάννη.

Ανοίγουν κεφάλια στη Μαδρίτη

Τουλάχιστον δύο άνθρωποι τραυματίστηκαν από τις συγκρούσεις που ξέσπασαν σήμερα στη Μαδρίτη ανάμεσα σε ανθρακωρύχους και αστυνομικούς,όταν μια ομάδα διαδηλωτών πέταξε πέτρες και μπουκάλια κατά των αστυνομικών για την αντιμετώπιση των ταραχών, οι οποίοι προσπαθούσαν να διαλύσουν τη διαδήλωση.
Η αστυνομία έριξε στους διαδηλωτές πλαστικές σφαίρες.
Χιλιάδες εργαζόμενοι σε ισπανικά ορυχεία συγκεντρώθηκαν την Τετάρτη γύρω από το υπουργείο Βιομηχανίας διαμαρτυρόμενοι για την περικοπή των δημόσιων επιχορηγήσεων στον τομέα τους, η οποία σηματοδοτεί, σύμφωνα με τους ίδιους, «το θάνατο των ορυχείων» στην Ισπανία.
Με τους ανθρακωρύχους ενώθηκαν χιλιάδες απλοί πολίτες, οι οποίοι αντιδρούν στα μέτρα λιτότητας που ανακοίνωσε την Τετάρτη ο Μαριάνο Ραχόι.
Πολλοί από τους διαδηλωτές έφτασαν την Τρίτη στη Μαδρίτη έπειτα από μια μεγάλη (λεγόμενη και «μαύρη») πορεία με τα πόδια που διήρκεσε 20ημέρες. Εκεί τους υποδέχθηκαν χιλιάδες Μαδριλένοι.
Οι ανθρακωρύχοι περπάτησαν περισσότερα από 400 χιλιόμετρα,διαμαρτυρόμενοι για την κυβερνητική απόφαση να περικοπούν κατά 63% οι επιχορηγήσεις του τομέα.
«Η πορεία ήταν δύσκολη, 20 ημέρες πεζοπορίας χωρίς διακοπή, με πολλούς τραυματισμούς στο δρόμο» δήλωσε ο διαδηλωτής Αλμπέρτο Φλόρες.
Αυτός μαζί με άλλους 400 ανθρακωρύχους έφτασε στη Μαδρίτη από τα ανθρακωρυχεία των Αστουριών, της Καστίλλης, της Λεόν και της Αραγονίας.
Από τα ισπανικά ανθρακωρυχεία, περίπου 40 εξακολουθούν να λειτουργούν, κυρίως στο βορρά.
Η ισπανική κυβέρνηση αποφάσισε να μειώσει από 301 εκατομμύρια ευρώ το2011 σε 111 εκατομμύρια φέτος τις επιχορηγήσεις στον τομέα.
Η πορεία των ανθρακωρύχων έμοιαζε με μαραθώνιο, καθώς μπροστά τους κινείται ένα προστατευτικό φορτηγάκι που κλείνει την μία λωρίδα του αυτοκινητόδρομου στον οποίο κινήθηκαν, ενώ στον δρόμο τους υπάρχουν αρκετοί σταθμοί με φαγητό και νερό, ενώ υπάρχει και ασθενοφόρου του Ερυθρού Σταυρού που παρείχε πρώτες βοήθειες σε όποιον το χρειαστεί.
Παράλληλα, τα υπάρχοντά τους και τα φουσκωτά τους στρώματα μεταφέρθηκαν από μια ομάδα υποστήριξης.
Πηγή: in.gr

Τρίτη, 10 Ιουλίου 2012

Ο Τράγκας αποκαλύπτει γιατί παραιτήθηκε ο Νικολόπουλος!


Αργά το βράδυ της Δευτέρας 9 Ιουλίου, ο δημοσιογράφος Γιώργος Τράγκας ανάρτησε στην προσωπική του σελίδα στο facebook, αναλυτικό παρασκηνιακό ρεπορτάζ γύρω από τα γεγονότα που οδήγησαν τον υφυπουργό Εργασίας, Νίκο Νικολόπουλο, στην παραίτησή του από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά. Αναδημοσιεύουμε....


το κείμενο: Ίσως η παραίτηση του υφυπουργού Εργασίας Νίκου Νικολόπουλου, να αποτελέσει το νήμα που θα ‘’ξηλώσει όλο το κυβερνητικό πουλόβερ’’! Γιατί αν αληθεύουν όλα αυτά που συνέβησαν στο υπουργείο εργασίας από την περασμένη Πέμπτη το βράδυ έως χτες το μεσημέρι που ανακοινώθηκε η παραίτηση του, τότε πιστεύω ότι θα ακολουθήσει πολύ σύντομα ο Φώτης Κουβέλης, οι βουλευτές της ΔΗΜ.ΑΡ και πιθανότατα αρκετοί βουλευτές από το Πασόκ. Είναι κακός οιωνός και όπως που έλεγε εχτές, χαριτολογώντας- ένας κυβερνητικός αξιωματούχος, μπορεί να είναι η αρχή ενός Fame Story, ή Big Brother που θα έχει σταδιακές αποχωρήσεις στελεχών της κυβέρνησης τις επόμενες εβδομάδες- μήνες.

Η κυβέρνηση προσπάθησε να διοχετεύσει στα ΜΜΕ ότι ο Νίκος Νικολόπουλος, παραιτήθηκε έτσι ξαφνικά και λίγα 24ωρα μετά την ορκωμοσία του, διότι δεν πήρε τις αρμοδιότητες που ήθελε, δηλαδή, το Μαξίμου θέλησε να τον παρουσιάσει ως παραιτηθέντα από δυσφορία και πικρία για την πολιτική συρρίκνωση του σε ρόλο ανενεργό χωρίς αρμοδιότητες.

Η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική και δείχνει τι θα ακολουθήσει στην κυβερνητική πορεία. Το βράδυ της περασμένης Πέμπτης, ο Αχαιός πολιτικός πήγε στο γραφείο του κ. Βρούτση και τον ρώτησε: «Αύριο, έρχεται η τρόικα. Τι θα τους πούμε; Θα θέσουμε κάποια θέματα, όπως π.χ. η Μετενέργεια; Έχουμε κάποιες προεκλογικές δεσμεύσεις. Θα τις θίξουμε; Τι οδηγίες έχουμε»; Ο Υπουργός του απάντησε : «Δεν πρόκειται να θέσουμε κανένα θέμα, αυτή τη στιγμή στους τροικανούς». Ο Νικολόπουλος του είπε ότι εάν δεν τεθεί στη συνάντηση με τους τροικανούς το θέμα της μετενέργειας, εντός ολίγου που λήγουν χιλιάδες συμβάσεις θα έχουμε χιλιάδες απολύσεις και βίαιες περικοπές μισθών. Ο Υπουργός Εργασίας, επέμενε στη «γραμμή» που είχε πάρει από το Μαξίμου, ότι δεν πρέπει να τεθεί κανένα θέμα.

Το πρωί της περασμένης παρασκευής, πήγαν λοιπόν οι τροικανοί στο Υπ. Εργασίας όπου σε μία αίθουσα, ήταν συγκεντρωμένα 20-25 στελέχη του Υπουργείου και παρόντες φυσικά οι γραμματείς που προέρχονται από το Πασόκ. Ο Νικολόπουλος, δεν είπε ούτε μία κουβέντα στους ξένους και άφησε τον κ. Βρούτση να δηλώσει ότι «δεν υπάρχει κανένα θέμα προς συζήτηση». Μάλιστα οι ξένοι, κατανόησαν ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα με την Μετενέργεια και τις συλλογικές συμβάσεις. Ο Νικολόπουλος, όπως είπε στο στενό του περιβάλλον, δεν ήθελε να δημιουργήσει θέμα στη κυβέρνηση, διότι φοβόταν ότι εάν έλεγε όσα έζησε στο υπουργείο το βράδυ της Πέμπτης και την Παρασκευή το πρωί θα δημιουργούσαν τεράστιο θέμα, όχι μόνο στον Αντώνη Σαμαρά, αλλά κυρίως στον Φώτη Κουβέλη και στους βουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς. Δηλαδή ότι «είδε» ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση επαναδιαπραγμάτευσης στα εργασιακά.

Έγραψε την τρισέλιδη επιστολή παραίτησης του, που είναι πολιτικό κείμενο και σε καμία περίπτωση δεν διατυπώνει σ εαυτό, πικρία ή δυσφορία για τις αρμοδιότητες του. Μάλιστα, καταχώρησε την επιστολή παραίτησης του, στο εμπιστευτικό πρωτόκολλο του Υπουργείου, ώστε αν κάποιος ή κάποιοι προσπαθήσουν να πουν ότι το έκανε για ιδιοτελής λόγους, να υπάρχει καταχώρηση απόδειξη του πραγματικού κειμένου. Στην επιστολή παραίτησης υπογραμμίζει ότι φεύγει για να μην δημιουργήσει πρόβλημα, επειδή αύριο, πιθανότατα θα καταψηφίσει τα νομοσχέδια που έρχονται προς ψήφιση. Την Κυριακή πήγε στην Βουλή, ψήφισε υπέρ της κυβέρνησης και μόλις ανακοινώθηκε το αποτέλεσμα, πλησίασε τον Αντώνη Σαμαρά, του έδωσε την επιστολή και του είπε: «Να την διαβάσεις, μην τη δώσεις πουθενά και παραπέσει». Εκείνη την ώρα ο Σαμαράς, δεν φάνηκε να κατάλαβε τι συνέβαινε.

Το επόμενο πρωί, της Δευτέρας, ο πρωθυπουργός τον πήρε στο τηλέφωνο και του είπε: «Γιατί μου το κάνεις αυτό; Θα δημιουργηθεί θέμα». Ο Νικολόπουλος του είπε: «Σε καταλαβαίνω, αλλά εγώ αυτά που έρχονται, δεν πρόκειται να τα ψηφίσω. Και όπως σου έγραψα στην επιστολή, παραιτούμε, γιατί αύριο μπορεί να αναγκαστείς να με διαγράψεις». Όταν τελείωσε η συνομιλία, ο Νικολόπουλος περίμενε μέχρι τις 14.00 το μεσημέρι, για να δώσει την ευκαιρία στην κυβέρνηση να οργανώσει την αντικατάσταση του και μετά έδωσε την παραίτηση του ‘’στον αέρα’’. Ήδη κυκλοφορούν πληροφορίες, πολύ δυσάρεστες, για τις επόμενες ημέρες, τις σχέσεις μας με τους δανειστές και αυτά τα οποία θα υποχρεωθεί-ν εκ των πραγμάτων- να κάνει η κυβέρνηση. Όπως είπε ο Νικολόπουλος στο στενό του περιβάλλον, ουδείς άλλος από το Μαξίμου και την κυβέρνηση επικοινώνησε μαζί για να τον μεταπείσει, ή να πληροφορηθεί περισσότερα για τους λόγους της ενέργειας του.

Πολλοί ήταν εκείνοι μέσα στη Ν.Δ. όπως και στελέχη του κόμματος στην Πάτρα, που στεναχωρήθηκαν για τις δηλώσεις του κ. Σίμου Κεδίκογλου, που άφησε να φανεί ότι «ο Νικολόπουλος το έκανε επειδή δεν του έδωσαν μεγάλες αρμοδιότητες».

Ο Ταμίας του ΠΑΣΟΚ παραμένει ακόμα στο ΙΚΑ;… Φυσικά…



Αλήθεια, παραμένει ακόμα Διοικητής του ΙΚΑ ο εκλεκτός του ΓΑΠ, Ροβέρτος Σπυρόπουλος; Ο Ταμίας του ΠΑΣΟΚ; Αυτός που άφησε απλήρωτους τους εργαζόμενους της Ιπποκράτους; Τόσο καλή δουλειά κάνει πια ή είναι απαίτηση του Βενιζέλου; Καθότι, ως....


γνωστόν, το ΙΚΑ ελέγχει το σύνολον των ελληνικών επιχειρήσεων…

Δευτέρα, 9 Ιουλίου 2012

Προαστιακός» στη Θεσσαλία!


Πλούσια... προίκα στη Θεσσαλία άφησε η υπηρεσιακή κυβέρνηση, η οποία, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου, άνοιξε τον δρόμο για ένα έργο που αναμένεται να θέσει νέες αναπτυξιακές βάσεις για ολόκληρη την περιφέρεια. Με απόφαση του υπηρεσιακού υπουργού...


Ανάπτυξης και σημερινού υπουργού Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, το έργο ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Βόλου - Λάρισας, προϋπολογισμού 22 εκατομμυρίων ευρώ εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΣΕ, που είναι ο επίσημος φορέας υλοποίησης του έργου, έχει ήδη εξασφαλίσει τη χρηματοδότηση που απαιτείται και αναμένεται να προχωρήσει στη δημοπράτηση της νέας ηλεκτροκινούμενης σιδηροτροχιάς εντός των επόμενων μηνών. Το έργο της ηλεκτροκίνησης αφορά στην ουσία την ολική αναβάθμιση του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου Λάρισας - Βόλου, το οποίο βασίζεται σε συρμούς που κινούνται με ντίζελ. Το ηλεκτρικό λίφτινγκ στον σιδηρόδρομο που ενώνει τις δύο θεσσαλικές πόλεις θα εκμηδενίσει το καυσαέριο που παράγεται σήμερα από τους συρμούς, ενώ θα μειώσει σχεδόν κατά το ήμισυ τον χρόνο που κάνει σήμερα το τρένο από τη Λάρισα στον Βόλο, καθώς αντί για 55 λεπτά, η απόσταση θα καλύπτεται σε περίπου μισή ώρα. Ωστόσο, το σημαντικότερο στοιχείο για τη βιωσιμότητα της νέας γραμμής αφορά τη συρρίκνωση του κόστους λειτουργίας, το οποίο εκτιμάται ότι θα μειωθεί κατά 90%!

Διπλάσια δρομολόγια

«Η αναβαθμισμένη γραμμή θα προσομοιάζει με προαστιακό σιδηρόδρομο καθώς, κάθε ώρα, θα υπάρχει ένας συρμός από Λάρισα προς Βόλο και ένας από Βόλο προς Λάρισα, διπλασιάζοντας έτσι τα σημερινά δρομολόγια. Το ίδιο θα συμβεί και με τις αμαξοστοιχίες μεταφοράς εμπορευμάτων, καθώς θα εκτελούνται δύο εμπορικά δρομολόγια ημερησίως, αντί για ένα σήμερα», δηλώνει ο διευθυντής Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ, Θανάσης Τριανταφύλλου, υπερτονίζοντας τα οφέλη που θα υπάρξουν για το περιβάλλον αλλά και την οικονομοτεχνική διαχείριση της σιδηροδρομικής γραμμής. «Θα γλιτώσουμε το κόστος των καυσίμων αλλά και της συντήρησης που απαιτούν τα ντιζελοκίνητα τρένα, περιορίζοντας έτσι το λειτουργικό κόστος στο ένα δέκατο, σε σχέση με σήμερα. Παράλληλα, οι σημειακές εκπομπές καυσαερίου εκμηδενίζονται, καθώς ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος δεν παράγει απευθείας καθόλου ατμοσφαιρικούς ρύπους», προσθέτει ο Θ. Τριανταφύλλου.

Η ηλεκτροκίνηση Λάρισας - Βόλου αποτελεί αίτημα των τοπικών φορέων για περισσότερο από μία δεκαετία, καθώς θεωρείται ότι αποτελεί μονόδρομο για τη βιώσιμη και αξιόπιστη μετακίνηση πολιτών και εμπορευμάτων μεταξύ των δύο πόλεων. Αρχικά, το έργο είχε ενταχθεί στον φάκελο των Μεσογειακών Αγώνων που θα διοργάνωναν από κοινού ο Βόλος με τη Λάρισα το καλοκαίρι του 2013 και φάνηκε να μπαίνει στο ψυγείο όταν η κυβέρνηση Παπανδρέου αποφάσισε να αποποιηθεί τη διοργάνωση, λόγω της οικονομικής κρίσης.

«Η ένταξη στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και η εξασφάλιση της χρηματοδότησης είναι το πρώτο βήμα για την υλοποίηση του έργου. Πλέον, η ευθύνη ανήκει στη νέα κυβέρνηση και στον ΟΣΕ, ο οποίος οφείλει να ολοκληρώσει τη διαδικασία δημοπράτησης το ταχύτερο δυνατόν», δήλωσε στη Real planet, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός.

«Μετά το ναυάγιο των Μεσογειακών Αγώνων, συγκροτήσαμε ένα κοινό μέτωπο, ώστε αυτό το έργο-πνοή για την περιοχή μας να μη μείνει στα συρτάρια. Ελπίζω ότι σε δύο χρόνια από σήμερα θα μπορούμε να μιλάμε για τη δημιουργία ενός νέου μοχλού ανάπτυξης για τη Λάρισα, τον Βόλο και ολόκληρη τη Θεσσαλία», ανέφερε ο δήμαρχος Λάρισας, Κώστας Τζανακούλης.

«Η ηλεκτροκίνηση θα δημιουργήσει προοπτικές κατακόρυφης αύξησης των εμπορευματικών μεταφορών από και προς τη Μαγνησία, θα συμβάλει στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και θα αποτελέσει το πρώτο βήμα για την ηλεκτροκίνηση και τον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του θεσσαλικού σιδηροδρομικού δικτύου», τόνισε από την πλευρά του ο δήμαρχος Βόλου, Πάνος Σκοτινιώτης