Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

Αγανακτισμένοι ειμαστε ολοι.............



  Αυτόν που συλλαμβάνει το "όργανο" είναι:
1) έμπορος ναρκωτικών?
2) βιαστής?
3) παιδεραστής?
4) απατεώνας?
5) τραπεζίτης με επιδοτήσεις ελληνικού δημοσίου και (ανακεφαλεοποίηση)?
6) πολιτικός κλέφτης με μίζες?
7) εμπρηστής?
Άν αυτός ο "άνθρωπος-όργανο" πληρώνεται από εμένα μέσα από τη φοροληστεία
που μου επιβάλλεται, όπως μου επιβάλλεται, και εγώ κάθομαι και τον κοιτάω να ασκεί βία στους νέους πολίτες αυτής της χώρας ..... Τι περιμένω πιά???

Μας ασκείται βία ωμή και απροκάλυπτη. Τι περιμένουμε?
Μη περιμένεις να δείς το γιό σου, την κόρη σου, τον αδελφό σου, τη μάνα σου και τον πατέρα σου σ΄αυτή την κατάσταση που βρέθηκε ο Αλέξανδρος!

Ίσως τότε να είναι πολύ αργά........................!

«…Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει…»

 Μπέρτολτ Μπρεχτ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου