Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Το κέρδος από την συμμετοχή μου στον Αγώνα...



της Λίας Καλλέργη

Κάποιος με ρώτησε τι μου έχει προσφέρει η συμμετοχή μου σε όλο αυτό… εννοώντας την συμμετοχή μου σε αυτό που εγώ ονομάζω Αγώνα για την Αξιοπρέπεια και την Λευτεριά!!! από την εποχή των Αγανακτισμένων και μετά από το ΄12 ως μέλος πια του Ε.ΠΑ.Μ..

Απάντησα ότι όλο αυτό είναι μέρος της ζωής μου! Είναι η πολιτική άποψη που με εκφράζει, αισθάνομαι ον πολιτικό και δραστηριοποιούμαι ανάλογα… Γνώρισα πολλούς ακόμα ανθρώπους με την ίδια άποψη, γεγονός που με έκανε να αισθανθώ πιο δυνατή !

Έχω έναν σκοπό για να παλέψω και τον τρόπο για αυτό. Δεν έχω κερδίσει θέση δουλειάς, καριέρα ή χρήματα!!! όπως κακώς θεωρείται αυτονόητο ότι θα έπρεπε να συμβαίνει ντε και καλά δηλαδή προσωπικό όφελος τέτοιας μορφής φυσικά δεν υπήρξε!!!

Έχω όμως την ικανοποίηση ότι είμαι ενεργός πολίτης που αγωνίζομαι για την ανάκτηση της Εθνικής Ανεξαρτησίας της πατρίδας μου!!! Κι όσο αγωνίζομαι έχω και την ελπίδα ότι θα κερδίσουμε και πάλι την Λευτεριά της Ελλάδας μας και θα ξεκινήσει από εμάς το Φως που θα μεταλαμπαδευθεί και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο. …



Θα μπορούσα να πω ότι έχω κερδίσει μόνο το δικαίωμα να αξίζω την Λευτεριά μου, για την οποία και αγωνίζομαι!

Οραματίζομαι πολλά όμορφα πράγματα... κοινά κι όχι προσωπικά, καλύτερα από όσα είχαμε πριν την¨Κρίση¨!

Επιθυμώ έναν καλύτερο κόσμο και προσπαθώ να τον κερδίσω για όλους όμως. Μέσα από το κοινό καλό θα είμαι κι εγώ καλά!
Λία Καλλέργη
 
ΠΗΓΗ: Lia Kallergi 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου