Ο ΣΥΡΙΖΑ ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ...ΔΕΝ ΘΑ ΑΚΥΡΩΝΕ ΤΟ ΗΔΗ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ...ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΜΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΙΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΗΣ ...ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ...ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ...
Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των λιμενεργατών μετά τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη στο επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα (Xinhua) ότι η ελληνική κυβέρνηση θα προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου που διαθέτει στον Οργανισμό Λμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως μετέδωσε το Reuters.
Τη Δευτέρα θα συνεδριάσει η διοίκηση της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και θα επιδιώξει συναντήσεις για το θέμα τόσο με τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Θοδωρή Δρίτσα όσο και με τον κ. Δραγασάκη, προκειμένου να τους πουν τι ακριβώς προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και στη συνέχεια θα εξετάσουν τα επόμενα βήματά τους αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων.
Παρέπεμπαν, μάλιστα, σε παλαιότερες ανακοινώσεις στις οποίες μιλούσαν για συνέχιση του αγώνα τους, «αν αθετηθούν κυβερνητικές δεσμεύσεις που πραγματοποιήθηκαν εν μέσω δυναμικών κινητοποιήσεων».
Παράλληλα, εξέφραζαν ερωτηματικά για τις δηλώσεις αυτές υπενθυμίζοντας πως ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, όταν ανέλαβε τα επίσημα καθήκοντά του είχε πει ότι δεν θα προχωρήσει η διαδικασία πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ, σημειώνοντας ότι υπάρχουν αντιδράσεις από αρκετούς φορείς.
Στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των λιμένων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης είχε αναφερθεί ο κ. Δρίτσας και κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης στη Βουλή.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Ιανουαρίου η Κίνα είχε εκφράσει την ανησυχία της έπειτα από τοποθετήσεις του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας για «πάγωμα» της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Τότε ο Σεν Ντανιάνγκ, εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείο Εμπορίου, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Σκοπεύουμε να ζητήσουμε από την ελληνική κυβέρνηση να προστατεύσει τα δικαιώματα και τα έννομα συμφέροντα των κινεζικών εταιρειών στη Ελλάδα, ανάμεσά τους και της Cosco».
Η πρώτη αντίδραση είχε προέλθει από το υπουργείο Εξωτερικών της Κίνας. «Το 2008, ο όμιλος Cosco εξασφάλισε μία σύμβαση παραχώρησης για την ανάπτυξη των δύο κύριων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στον λιμένα Πειραιώς. Αυτό το πρόγραμμα είναι υπόδειγμα αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας ανάμεσα στις δύο χώρες και θεωρούμε ότι οι δύο κυβερνήσεις θα παραμείνουν προσηλωμένες στη συνέχιση της συνεργασίας σε διάφορους τομείς, αφού προσκομίζει ωφέλειες και για τους δύο λαούς» είχε δηλώσει η εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Χουά Τσουνγίνγκ.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι λίγο πριν από την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης ο κινέζος πρεσβευτής είχε συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τις επόμενες ημέρες είχε συναντηθεί και με τον κ. Δρίτσα, ο οποίος στη τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου Ναυτιλίας είχε ταχθεί υπέρ της εμβάθυνσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων.
Διονύσης Βυθούλκας
IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
Σε κατάσταση συναγερμού βρίσκονται οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των λιμενεργατών μετά τις δηλώσεις του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη στο επίσημο κινεζικό πρακτορείο ειδήσεων Νέα Κίνα (Xinhua) ότι η ελληνική κυβέρνηση θα προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου που διαθέτει στον Οργανισμό Λμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) εντός των επόμενων εβδομάδων, όπως μετέδωσε το Reuters.
Τη Δευτέρα θα συνεδριάσει η διοίκηση της Ομοσπονδίας Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος (ΟΜΥΛΕ) και θα επιδιώξει συναντήσεις για το θέμα τόσο με τον αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας και Αιγαίου Θοδωρή Δρίτσα όσο και με τον κ. Δραγασάκη, προκειμένου να τους πουν τι ακριβώς προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ και στη συνέχεια θα εξετάσουν τα επόμενα βήματά τους αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο κινητοποιήσεων.
Παρέπεμπαν, μάλιστα, σε παλαιότερες ανακοινώσεις στις οποίες μιλούσαν για συνέχιση του αγώνα τους, «αν αθετηθούν κυβερνητικές δεσμεύσεις που πραγματοποιήθηκαν εν μέσω δυναμικών κινητοποιήσεων».
Παράλληλα, εξέφραζαν ερωτηματικά για τις δηλώσεις αυτές υπενθυμίζοντας πως ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, όταν ανέλαβε τα επίσημα καθήκοντά του είχε πει ότι δεν θα προχωρήσει η διαδικασία πώλησης του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ, σημειώνοντας ότι υπάρχουν αντιδράσεις από αρκετούς φορείς.
Στη διατήρηση του δημόσιου χαρακτήρα των λιμένων του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης είχε αναφερθεί ο κ. Δρίτσας και κατά τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης στη Βουλή.
Υπενθυμίζεται πως στα τέλη Ιανουαρίου η Κίνα είχε εκφράσει την ανησυχία της έπειτα από τοποθετήσεις του αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας για «πάγωμα» της ιδιωτικοποίησης του λιμανιού.
Τότε ο Σεν Ντανιάνγκ, εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείο Εμπορίου, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: «Σκοπεύουμε να ζητήσουμε από την ελληνική κυβέρνηση να προστατεύσει τα δικαιώματα και τα έννομα συμφέροντα των κινεζικών εταιρειών στη Ελλάδα, ανάμεσά τους και της Cosco».
Η πρώτη αντίδραση είχε προέλθει από το υπουργείο Εξωτερικών της Κίνας. «Το 2008, ο όμιλος Cosco εξασφάλισε μία σύμβαση παραχώρησης για την ανάπτυξη των δύο κύριων σταθμών εμπορευματοκιβωτίων στον λιμένα Πειραιώς. Αυτό το πρόγραμμα είναι υπόδειγμα αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας ανάμεσα στις δύο χώρες και θεωρούμε ότι οι δύο κυβερνήσεις θα παραμείνουν προσηλωμένες στη συνέχιση της συνεργασίας σε διάφορους τομείς, αφού προσκομίζει ωφέλειες και για τους δύο λαούς» είχε δηλώσει η εκπρόσωπος του κινεζικού υπουργείου Εξωτερικών Χουά Τσουνγίνγκ.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης ότι λίγο πριν από την ορκωμοσία της νέας κυβέρνησης ο κινέζος πρεσβευτής είχε συνάντηση με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα και τις επόμενες ημέρες είχε συναντηθεί και με τον κ. Δρίτσα, ο οποίος στη τελετή παράδοσης - παραλαβής του υπουργείου Ναυτιλίας είχε ταχθεί υπέρ της εμβάθυνσης των ελληνοκινεζικών σχέσεων.
Διονύσης Βυθούλκας
IN.GR
ΠΡΕΖΑ TV
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου